Ztracený diktafon, sv. Antonín a Obecní den v Blatničce

05.05.2012 23:30

Včera jsem zažila docela šílený den... Od rána lilo jako z konve a já zrovna na ten den měla domluvenou schůzku na Kopanicích. No a po rozhovoru jsem chtěla fotit kvetoucí přírodu. V lijáku byla ta představa docela drsná... Pokoušela jsem se přeložit setkání, ale paní neměla počátkem týdne čas a potom už to bylo pozdě zase pro mne...

A tak jsem jela a nic nerušila... Rozhovor proběhl bezva a já pak déšť-nedéšť vyrazila i fotit. Fotky se podařily a já frčela docela spokojená domů, že nakonec vše dobře dopadlo... A ještě jsem se přes lijavec dokázala kochat krajem, kterým jsem projížděla a znovu si uvědomila, jak je Slovácko rozmanité a nádherné...

Doma jsem ale po nějaké době zjistila, že jsem ztratila diktafon. Úplně mi to vzalo všechnu energii... Mám další dva diktafony, ale v tom ztraceném jsem měla spoustu nahrávek. Zavolala jsem do místa, kde jsem dělala rozhovor, jestli někde nezůstal ležet. Nezůstal... Paní byla ale tak ochotná, že šla projít i zahradu, kde jsem fotila... Tam už ale byla docela vzrostlá tráva, takže nic nenašla... Já navíc ještě něco fotila v lese...

Nelenila jsem tedy a v šest večer vyrazila na místo činu... Měla jsem před sebou bezmála padesát kilometrů... Nejdříve jsem valila do lesa, ale bezúspěšně... Ještě musím podotknout, že jsem se úpěnlivě po cestě modlila ke sv. Antonínovi, patronu všech ztracených věci, aby pomohl... Co modlila! Já úplně škemrala! Z lesa jsem pak s nadějí vyrazila do onoho sadu... Chodila jsem hore-dole, ale opět bez výsledku... Sedla jsem tedy do auta a celá skleslá jsem se vrátila domů...

Musím přiznat, že jsem byla docela na sv. Antonína nakrknutá. V duchu jsem si říkala: "Tak tentokrát jsi Antoníne zklamal... Nejsi takový borec, jak o Tobě všichni básní... Jo...Pomohl jsi mi často leccos najít, ale tentokrát jsi zklamal!" Ještě před zalezením do postele jsem rozeslala na dvě adresy otázky, které jsem měla ve ztraceném diktafonu.

Ráno mne potěšílo, že jsem našla už i na jeden mail odpovědi, takže jsem mohla napsat článek... Ještě předtím jsem ale vyprovodila poutníky z Ostrožské Lhoty, kteří se dnes ráno pěšky vydali na Hostýnek. Více je tady. Odpoledne jsem potom vyrazila na Obecní den do Blatničky. Bylo to tam super! Více zde No a když jsem si to tam v nádherné přírodě s bezva lidmi užívala, tak zadrnčel mobil, oznamující, že přišla SMS. A v té SMS stálo: Našli jsme Váš mobil, pošlete nám adresu, kde bydlíte...

Nedovedete si představit mou radost.... Sv. Antonín tedy opět nezklamal a já se mu musím hluboce omluvit... Obecní den pak v Blatničce zakončili koštem vína a různých dobrot. Více je na videu zde Dnes se mi bude sladce usínat :)

 

Všechny zdravím a pokud něco ztratíte, tak vřele doporučuji, abyste se obraceli na sv. Antonína. Je to fakt borec, který dokáže najít snad všechno! :) Lenka

—————

Zpět