Zlínské jaro a jiné...

05.05.2011 23:16

Květnové vydání časopisu Krajem svatého Antonínka je v tiskárně a možná se už zítra začne rozvážet na stánky. A abych se nenudila, dokončuji časopis Náš Zlín. Dnes jsem si do Zlína odskočila na zahájení festivalu Zlínské jaro. První den byl zaměřen na "přemýšlení".

Hodně mne zajímala hned úvodní beseda, která byla věnována současné situaci v médiích. Zazněla tam spousta zajímavých informací... Více zde: 

https://ceskydomov.cz/zlin/clanek/zlinske-jaro-odstartoval-den-premysleni

V polední přestávce jsem v centru města vyfotila veselé maturanty. Pár fotek je zde: 

https://ceskydomov.cz/zlin/clanek/maturanti-se-veselili-v-ulicich-zlina

No a na závěr mého dnešního pobytu ve Zlíně jsem se ještě na náměstí potkala s legendárním Karlem Lopraisem. Pár fotek a vysvětlení, proč byl i s Tatrovkou, která třikrát vyhrála slavnou Rallye Paříž-Dakar, ve Zlíně, naleznete zde: 

https://ceskydomov.cz/zlin/clanek/do-zlina-prijel-karel-loprais

Když jsem se pak vracela k autu, střihla jsem si to jednou boční uličkou, kterou jsem zatím nikdy nešla a viděla, že je zezadu kostela prodejna Karmelitánského nakladatelství. Tak jsem tam vešla a zjistila, že tam prodává můj starej, známej kámoš, který byl dlouhé roky v podobné prodejně v Uherském Hradišti. Nechtěla jsem věřit svým očím. Shodli jsme se, že kdybychom si to naplánovali, tak se to tak nemůže stát. Ve Zlíně je totiž stejně jako já nováčkem. Dělá tam teprve první měsíc....

Všechny zdravím a přeji Vám, abyste měli také různá milá překvapení, která potěší... Ze srdce! Lenka

 

—————

Zpět