Zajímavé vzpomínání politických vězňů

05.11.2010 22:48

Díky své profesi mám štěstí na zajímavá setkání. Tentokrát mně paní Tonečka Vyskočilová zatelefonovala: "Přijď se podívat! Máme ve sklípku na návštěvě politické vězně!" Neváhala jsem ani minutu, sbalila foťák, diktafon, sedla na kolo a uháněla k Vyskočilům.

Tonečky manžel Ladislav Vyskočil, kterému v Blatnici nikdo neřekne jinak než Ladic, už měl vzácné hosty ve svém sklípku. Všichni mě přijali úžasně, a tak mohlo vzniknout zajímavé povídání. Část naleznete zde: 

https://www.youtube.com/watch?v=Iy7pWUS5eOw

 

Nějaké informace jsou také v aktualitách na: www.antoninek.cz Celkem mám ale na diktafonu nahráno pětačtyřicet minut. Pokud by se to zpracovalo, byl by to hodně zajímavý materiál... Uvidíme, jestli o to bude mít někdo zájem...

 

Zdravím a všem přeji krásný víkend, kdy si užijete svých blízkých a také si odpočinete. Lenka

—————

Zpět