Video z přednášek P. Eliase v Brně u minoritů a pár slov o okultismu...

01.03.2012 12:38

Neodolala jsem a poté, co otec Elias odjel z Blatnice, zamířila jsem na jeho přednášky, které od neděle do úterý vedl v kostele sv. Janů v Brně u minoritů. Zatímco v Blatnici byl seminář zaměřený na vnitřní uzdravení, v Brně otec mluvil o okultismu, spiritismu, černé i bílé magii, prokletí, jak se proti němu bránit i o modlitbě.

Kdo si udělal čas a k minoritům zamířil, může potvrdit, že to opět byla velká sila. Myslela jsem na vše, když jsem seděla včera večer v Cafe Pierre ve Veselí nad Moravou a jeden muž si tam dělal prostřednictvím přednášky o chození po žhavém uhlí vlastně reklamu na své semináře, které pořádá.

Jde totiž o okultismus, jako když ho vyšije... Onen muž účastníky přesvědčoval, jak je bezva chození po uhlících absolvovat, protože pak se promění jejich životy, jelikož je v každém člověku ukryto mnoho netušené síly. Sliboval jim moc, peníze, slávu, sex... Kromě chození na žhavém uhlí a střepech se totiž věnuje také tantrickému sexu. Mluvil o šamanismu, zasvěcení.... Promítal na plátno video, na němž se lidé klepou, natřásají a tančí okolo ohně při rituálním obřadu... Co ale neřekl, že pokud se někdo pustí na tenký led těchto temných sfér, že bude muset za vše zaplatit pořádnou daň. Nic totiž nikdo nedostane zadarmo, jak je na podobných akcích organizátory všem líčeno. A teď vůbec nemluvím o penězích, i když se samozřejmě za tyto bezva "kurzy - semináře" musí platit. A rozhodně to nejsou malé peníze....

Ta daň je úplně jiná... Přednášející nemluvil o tom, že se pak mohou dostavit psychické problémy, úzkosti, nespavost, že účastníci těchto praktik končí v rukou psychologů, psychiatrů... Ne, ne... o tom řeč nebyla... Jen o úspěchu, moci, slávě a penězích... Kdo četl - čte Bibli, tak moc dobře ví, kdo tyto věci sliboval a stále slibuje.... (Lukáš 4, 6-7)

Lidé jsou velmi nevzdělaní, a tak si klidně po mši svaté, kde přijali svaté přijímání, udělají "duchovní obnovu" s okultistou... Pokud neví, o čem je řeč, oč se tady "hraje", tak mohou někam spadnout ani neví, jak... A proč jsem tam byla já? Z jediného důvodu... Přišla jsem se tam v duchu modlit růženec, protože jsem věděla moc dobře, že tato "bezva" přednáška je hodně přes čáru...

O těchto okultních praktikách mluvil i otec Elias. Koho zajímají některé myšlenky, které jsem v Brně nahrála na video, najde je kompletně zde

—————

Zpět