Video, psaní a vyhrožování

23.06.2010 07:40

Nestačím se divit, jakou debatu vzbudil zveřejněný link na jedno video, které bylo na internetu celému světu přístupné už více než rok. Záhy po zveřejnění odkazu na mých stránkách se v knize návštěv objevila první výhrůžka, že pokud to okamžitě nesmažu, tak se mnou dotyčný anonym pěkně zatočí. To jo... Anonymně vyhrožovat někteří Blatničané umí. A údajně už pěkná desetiletí. Když jsem se sem před více než dvaceti lety přistěhovala, tak jsem se o anonymech dozvěděla poprvé a vůbec jsem nechápala, že někdo může být taková špína. S otevřením internetu mají tyto špíny veliký prostor, a když člověk koukne na "inteligentní" diskuze pod články, tak záhy zjistí, že je takových dárečků spousta v celé zemi. Anonymy mne rozhodně neodradí od odkrývání pravdy. Jeden z nich mně naposledy napsal, když jsem ještě pracovala  v týdeníku Naše Slovácko. Tehdy jsem se hodně věnovala lidem, kteří v době totality seděli dlouhé roky v komunistických kriminálech, nebo si prošli "bezva" službou v PTP (pro nezasvěcené šlo o pomocné technické prapory - byly místo povinné vojenské služby). No a jeden zarytý komouš mně pak napsal, abych už dala pokoj, nepsala o takových blbostech, protože se nic takového nedělo.... No všichni víme, že se dělo...

Teď někdo chtěl smazat odkaz na veřejné video. Nepsal sice, že se nic podobného nedělo, protože krátký dokument mluvil jasně. Přesto chtějí někteří lidé dělat, že se nic podobného neděje. Já si ale myslím, že se dějí mnohem horší věci než bylo ono video. Mnozí řeknou: "Co se čílí? Vždyť  je to "normální"! Baví se tak běžně všichni mladí!" Není ale pravda, že se tak baví všichni. Nebyli tam všichni... Možná pár bylo v nějakých jiných, třeba ještě horších, partičkách, ale rozhodně ne všichni...

A položme si otázku, co je normální? Je normální, že se rozpadá tolik rodin a přináší to spoustu utrpení všem zainteresovaným - dětem i ostatním rodinným příslušníkům včetně babiček, dědečků...? Kromě tedy těch, kteří si chtěli jít bez ohledu na druhé sobecky za svým? A nemusí to být zrovna nevěra, ale třeba alkoholismus, který v těchto končinách také pěkně kvete a spousta dalších nejrůznějších závislostí této "moderní" doby.... A ptejme se dál.... Přináší nejrůznější drogy a sejíti z dobré cesty lidem štěstí? Naplňují jejich srdce radostí, pokojem a láskou? No to těžko, protože by se pak z nich nestávaly trosky.... Trosky, i když mají navenek třeba docela solidní fasádu... Cesta z tohoto pekla sobectví a bezohlednosti vede jen k návratu k pravým hodnotám. K těm, které mimo jiné hlásal P. Antonín Šuránek. Probuďme se všichni (mladí, střední generace i ti dříve narození) a vraťme se k Tomu, Kdo dává pravou svobodu, pokoj, radost a lásku v srdci...

A komu jde na nervy, co na těchto stránkách píši, tak sem přece nemusí chodit. To jsou moje stránky, takže pokud mne a mou rodinu bude napadat nějaký anonym, tak může počítat s tím, že si to nenechám líbit. Jo a vyhrožováním mne nezastrašíte. Já jsem totiž bývalý vytrvalostní běžec, trénovaný atlet, který má v mozku zakódované, že musí vydržet navzdory překážkám...

 

Všem přeji krásný den bez "sladkého" a nepravdivého lhaní do vlastní kapsy, že je vše krásné a dobré, když je skutečnost zcela jiná.... Lenka

—————

Zpět