Vánoce a advent ve strážnickém skanzenu

30.11.2013 23:06

Po třech letech jsem si v dnešním odpoledni udělala vycházku do strážnického skanzenu, kde byla připomínka starých zašlých časů, jak se prožíval advent a slavily Vánoce na počátku minulého století...

No byla to nádhera! Jako ostatně vždy... Nejdříve jsem byla v šoku, kolik aut a autobusů obléhalo celý areál, ale nakonec to nebyla taková hrůza. Ty davy se prostě nějak na velké ploše rozešly... Za ty roky, co jsem tam v minulosti jezdila, už vše znám jako své boty, že bych mohla v některých chaloupkách dělat i průvodce. Ve Strážnici se ale stále snaží přijít s něčím novým. Letos tam například byly poprvé Barborky. Alespoň pro mne poprvé... Vloni už tam prý byly... No a jinak jsem potkala spoustu "starých" známých, což bylo moc pěkné.

Kdo neví, co se zítřejším dnem, tak se určitě rozjeďte do Strážnice. Děti si mohou vyzkoušet odlít svíčky z včelího vosku, zazpívat si, zúčastnit se promítání pohádky ze starodávného přístroje a je toho všeho mnohem víc! Prostě si udělejte výlet do Strážnice. Pár fotek, jak to tam dnes vypadalo, můžete vidět zde

—————

Zpět