Úžasný chlapík s drůbeží farmou

01.02.2012 21:14

Dnes jsem měla tu čest poznat zajímavého chlapíka. Proč je zajímavý? No chová spoustu drůbeže a nic z toho nejí. Prostě ty své opeřence nechová za účelem produkce vajec a masa, ale jen pro radost.

Nechápete? No mnozí nechápou :) Řekl mně, že jak jiní sbírají třeba známky, tak on sbírá drůbež. Už jí má čtyřicet různých druhů. O každém z nich dokáže neuvěřitelně zajímavě a poutavě povídat. Co já mám zase v diktafonu nahraných věcí... Ode dneška třeba vím, že po indické běžce je vybranou pochoutkou slimák - ten bez domečku. Ke konci sezóny už byla na drůbeží farmě jejcih totální absence :)

Když jsem se ptala, jestli těm jeho ptákům není zima, tak tvrdil, že ne, že mají krásné, husté peří... No mluvil o nich fakt s láskou a na jeho svěřencích bylo vidět, že se jim daří, prospívají. Peří se jim jen lesklo. Na důkaz toho, že mluví pravdu, mně jednoho ptáka donesl v náručí, abych si sáhla. Zmrzlé prsty mně zajely pod křídlo, kde bylo takové teplo, že se mně nechtělo ruku vůbec vytahovat ven. Jejich majitel mně pohotově řekl, že tam má osmatřicet stupňů :) Že to měřil, aby věděl, jakou teplotu potřebují mláďata, když se pod ta křídla schovávají :)

A tento chlapík, který se na Slovácko přestěhoval za hlasem svého srdce ze Slovenska, má, prosím, vystudovanou vysokou školu, ale v jiném oboru. Je fakt moc zajímavý, protože se zdaleka nezaměřuje jen na ty své opeřence. Pěstuje také staré odrůdy jabloní, sto padesát!!!! druhů rajčat - no ne každý rok prý sadí všechny, ale přesto... Nic neošetřuje postřiky... Více o něm napíšu do časopisu Krajem svatého Antonínka. Tady ale můžete kouknout už s předstihem na ty krasavce, kteří mají krásnou perspektivu, protože nejsou chováni za účelem toho, aby skončili na pekáči... Fotky jsou k nahlédnutí zde

Jo a ještě takový detail... Fotila jsem a povídali jsme si asi hodinu a půl. Nic by na tom nebylo, kdyby tak nemrzlo... Prsty jsem potom měla celé rudé. No co bych chtěla, když je zima, že? :)

 

Všechny zdravím a také Vám přeji setkání se spoustou zajímavých lidí... Lenka

—————

Zpět