Slavnost Zjevení Páně....

06.01.2011 20:58

Dnes jsem nafotila pár fotek, kterém jsem ještě neměla v archivu. Myslím, že se mně docela podařily - hlavně mám teď na mysli ty, co jsou focené bez blesku. Koho to zajímá, může kouknout sem: 

https://www.antoninek.cz/?topic=slavnost-zjeveni-pane

 

Z osobního života sem teď toho moc nepíšu. Ne, že bych neprožívala nic zajímavého... Ba naopak! Je to příběh na "těžké" story... Ale momentálně nemám sílu ani chuť o tom tady psát... Až ta síla a chuť přijde, tak to sem napíšu... Polezou Vám oči z důlků, co se může člověku stát... Stejně, jako teď lezou mně...

 

Všem přeji bezva dny bez takových "super" překvápek, která v posledních dnech zažívám já... Lenka

 

P.s. Jinak díky těm, kdo mně poslali slova podpory, i když třeba přišly pro mne z neznámých mailů... Bylo to milé...

—————

Zpět