Silvestrovské oslavy....

01.01.2012 18:57

Sice už se píše rok 2012, ale já se dnes ještě vrátím do poslední noci roku 2011. Když jsem po třiadvacáté hodině valila s taškou foťáků na Antonínek, tak jsem se nestačila divit... Tentokrát jsem totiž zvolila cestu "pod búdama" a byl to fakt zážitek....

Ve většině sklepů se popíjelo a někde spíš "chlastalo". Když jsem hodinu před půlnocí viděla totálně "na šrot" asi šestnáctiletou dívenku, která sotva stála na nohou a možná i zvracela, takže jí pomáhal zhruba osmnáctiletý kamarád, tak mně bylo smutno... Uvědomila jsem si totiž, že to, co jsem během svého průletu pod búdama viděla v okamžiku pár sekund, byl jenom naprostý střípek toho, co dělo na jiných - skrytých místech...

K čemu jsou vlastně tyto oslavy Silvestra - závěru roku? K tomu, aby se lidi ožrali, sjeli a přežrali až je jim šíleně špatně? Aby pak za veeeeelkééééého jásotu střileli k nebi tisice, desetitisíce a možná i statisíce korun, když je kolem čím dál víc potřebných lidí...

Ne... Rozhodně nemoralizuji. Jen mně je prostě líto mladých lidí, kteří si takto kazí život, zdraví a možná ani netuší, že si do budoucna zadělávají na pořádný malér. A tak jsem i potom na kopci myslela i na všechny mladé...

Mši svatou sloužil farář ze Starého Města u Uherského Hradiště P. Miroslav Suchomel. Měl moc pěknou promluvu. Pokud by někoho zajímalo, o čem mluvil, tak si může kázání poslechnout zde

Všechny zdravím a přeji šťastný a pokojný vstup do prvního pracovního týdne nového roku Lenka

—————

Zpět