Silvestrovské novinky

31.12.2011 20:19

Tak jsem dnes dostala vyčiněno, že už jsem sem dlouho nic nenapsala, že sem lidé najíždí a není tady nic nového... Lidi, já si užívám vánočních svátků! Navíc to není jen tak. Já tady píšu jen když mám potřebu :) No a v posledních dnech nebyla...

Tak sem dám alespoň odkazy na nějaké akce, které jsem v poslední době absolvovala. Začnu dnešním Pochodem vinohrady, který v Blatnici nabývá na popularitě. Více je zde Chtěla jsem jít s turisty na Antonínek také, ale oni nakonec na Antonínek nešli, protože bylo příliš mokro, a kdyby se ten dav prohnal nějakou rozbahněnou polňačkou, tak by asi ten sál na kulturáku moc dobře nevypadal. Vyrazili proto přes hájek na Blatničku. Po celé cestě byl totiž asfalt, nebo tzv. panelka. Blbé bylo, že šel dlouhý štrůdl poslední tři kilometry po docela frekventované silnici vedoucí na Slovensko.

Já jsem se proto s radostí rozhodla jít sama na Antonínek a rozhodně jsem nelitovala! Bylo tam nádherně! Ale na polňačkách bylo fakt hodně rozbředlé bláto, takže jsem domů dorazila jako "kalený došek". Nevíte, co to je? Kombinaci těchto výrazů vždy používala naše maminka, když jsme přišli z venku celí od bahna. No a já jsem dnes byla po návratu z Antonínku fakt jako "kalený došek"... Pokud někoho zajímá, jak to na kopci i v kapli a okolí dnes vypadalo, může kouknout sem

Mimo jiné jsem o vánočních svátcích zamířila do Blatničky. Více zde a ještě také zde

Tak zatím končím. Všechny zdravím a do nového roku přeji jen všechno nej..., i když nás straší ze všech stran, jak strašný nás čeká rok. Nemyslete na to a hlavně si ty myšlenky nepřipouštějte! Užívejte si každý den jednotlivě, a tak nebudete mít čas na myšlenky a obavy z toho, co nás čeká.

Takže na zdraví! Musím končit, protože za chvilku valím na Antonínek, kde je půlnoční! Budu tam myslet i na všechny čtenáře těchto stránek :) Lenka

 

—————

Zpět