Rozhovor pro Radio Proglas

04.05.2013 20:54

Nejsem žádná celebrita ani nijak významná osobnost, tak mne docela překvapilo, když mne oslovila redaktorka Radia Proglas, že by se mnou chtěla udělat rozhovor. Bylo to někdy počátkem března. Poté bylo nějakou dobu ticho po pěšině a ozvala se znovu až ke konci března, kdy mám čas. A já jí na to řekla, že zítra, protože od počátku dubna začínám pracovat v Praze. No a tak jsme sešli u mikrofonu, povídali si a já mám teď docela hrůzu, co jsem tam vlastně v Brně na Barvičově ulici povídala...

 

Koho to zajímá, může kouknou sem

 

Jinak všechny zdravím a přeji Vám klid a pohodu doma, v práci a tam, kde právě pobýváte. Nenechte si především vzít ze srdce klid různým neurvalým chováním lidí, kteří si možná ani neuvědomují, co činí... Prostě se nad to povzneste a radujte se ze vší té nádhery, co nás třeba právě teď obklopuje v přírodě...

 

Ze srdce Lenka

 

P.s. Dnes je významný den :-) Před jedenadvaceti lety se poprvé na svět rozkřičel můj syn Filip. Bylo to přesně ve 22.50 v Nemocnici v Uherském Hradišti... Jakoby to bylo včera...

—————

Zpět