Proč já tomu "náhodnému" výbuchu od počátku nevěřila???

03.01.2014 13:38

Když jsem se na internetu dozvěděla, že palestinský velvyslanec zemřel při výbuchu, tak jsem si hned řekla, že to je tedy průšvih... Při večerních zprávách jsem se potom ovšem nestačila divit, jak policajti přesvědčovali národ, že to byla "náhoda", že nejde o žádný teroristický útok...

Jejich tvrzení bylo tak průhledné, že jsem jim od počátku nevěřila ani slovo... Bylo naprosto zřejmé, jak má být národu "vtlučeno" do mozku, že to bylo tak a rozhodně ne jinak... Už druhý den se ale objevily informace, že v bytě byl celý arzenál nepovoleně držených zbraní... No a dnes dcera velvyslance pro tisk uvedla, že byl její táta zabit... (část citace: „Ta informace o výbuchu bezpečnostního zařízení v jeho schránce není pravda. Trezor se používal denně po 30 let. Je starý, a ne moderní, a nemá žádná důmyslná vybavení,“ řekla podle deníku Právo Džamálova dcera Rana v rozhovoru pro palestinskou agenturu Ma’an. Znovu tak upozornila na nesrovnalosti v prozatím oficiální verzi, že se jednalo o pracovní úraz, kdy při neopatrné manipulaci s trezorem vybuchlo nástražné zařízení. "Otec trezor bez potíží používal už dřív, než před dvěma měsíci odjel do Egypta. Mezitím schránku používali další zaměstnanci budoucí ambasády," odhalila, kdo měl ke schránce přístup. Podle Rany byla bomba umístěna na vnější spodní straně sejfu, je proto přesvědčená, že šlo o atentát s cílem Džamála zabít. Naznačila také, že pachatel mohl nálož na trezor umístit večer před výbuchem. Teprve tehdy totiž schránku do rezidence stěhovala česká firma.)

Velvyslancova dcera tak potvrdila to, co jsem tušila, aniž jsem nějaká vědma, od počátku... No jsem zvědavá, jaký bude mít tato situace další vývoj... Co teď můžeme očekávat? Začnou se i v našem malém rybníku odpalovat atentátníci? Uvidíme...

—————

Zpět