Princ Charles, vévodkyně z Cornwallu a manželé Klausovi

20.03.2010 22:25

Někdy si říkám, že jsem fakt velikej pošuk... Místo abych dnes odpočívala, vstávala jsem už o půl paté ráno a jela do Prahy. Proč? Vyrazila jsem fotit britského prince Charlese s manželkou Camillou při jejich návštěvě manželů Klausových na Pražském hradě. Přitom jsem tam být vůbec neměla... Žádala jsem totiž o akreditaci do Hostětína, kam princ Charles zavítá v pondělí. Britské velvyslanectví mně ale nedalo akreditaci a Hrad ano, takže bylo rozhodnuto...

Přitom po mně ty fotky nikdo nechtěl, protože v Praze zatím týdeník Naše adresa v tištěné podobě nevychází. Věděla jsem ale, že pokud se něco vyvede, můžu je hodit na web. Podmínkou akreditace byl společenský oděv, což pro mne bylo docela utrpení. Kostýmek by mně ještě tak nevadil, jak ty boty na podpatku... Nakonec jsem to ale přežila. A taky jsem si uvědomila, proč jsem se tam hnala, místo abych si užívala školení naší společnosti, které jsme měli v sídle firmy na Pankráci. Mohla jsem se vidět s kolegy, pokecat, zajít na dobrý oběd, večer posedět... A já se místo toho hnala kamsi fotit něco, co jsem ani nemusela... A co jsem si uvědomila? Že se mně prostě líbí ten adrenalin velkých akcí... Na Hradě nás byla smečka fotografů. Jakmile nás pustili, utíkali jsme po schodech a potom do sálu, abychom každý urvali to nejlepší místo k focení. Já tam fotila poprvé, takže jsem byla takové embryo. Utíkat a tlačit se ale umím!!! Takže jsem měla docela dobrý místo... S fotkama jsem ale nejdřív nebyla vůbec spokojená, protože se tam nedalo nic moc vymyslet... No ale nakonec to není taková hrůza, jak jsem si původně myslela...

Na výsledek můžete kouknout tady: www.naseadresa.cz/cz/s348/c911/n36841/dg26858

A já už valím spát, protože zítra zase musím do Kroměříže, kde bude pod mým velením vrcholit uzávěrka.... Hádejte, jestli pak budu v pondělí odpočívat. Nebudu! Jedeme totiž s Filipem do Hostětína...  Akreditaci jsme sice nedostali, ale možná se nám při troše štěstí podaří něco vyfotit z davu zvědavců na návsi...

Všechny zdravím, přeji krásnou neděli a odpočiňte si i za mne!!!!! Lenka

—————

Zpět