Pracovní sobota...

12.03.2011 22:54

Pokud by někoho zajímalo, co jsem dnes dělala, může kouknout sem: 

https://www.ostrozsko.cz/aktuality/17822/ a také sem: https://www.ostrozsko.cz/aktuality/17821/

Kromě toho jsem ale ráno fotila vítání občánků ve Veselí nad Moravou. Krásná miminka tam byla... No a v podvečer jsem se na Horňácku setkala s velmi talentovanou zpěvačkou a jejími rodiči. Moc milí lidé to byli, takže se člověku ani nechtělo odjíždět. Na reportáž o jejich dceři, která by klidně mohla být modelkou a určitě by uspěla i na soutěži České Miss, se můžete těšit v příštím čísle časopisu Krajem svatého Antonínku. Vedle tradic se v něm totiž chci zaměřovat i na mladé talentované lidi z Ostrožska a Horňácka. V nedávno vydaném čísle jsem tak představila vynikajícího plavce Honzu Malůše z Ostrohu. Mladých talentů v tomto regionu určitě roste ještě mnohem víc, jen se o nich prostě moc neví, a tak ně chci upozorňovat...

Na dnešním setkání s krásnou osmnáctiletou dívkou bylo sympatické, že ji žádné soutěže krásy a nejrůznější Talentmánie nelákají. Dokonce mně řekla, že by se vůbec nebránila tomu, kdyby jednou žila na Horňácku a učila tamní děti zpívat. Neměla ovšem na mysli folklor, ale spíše moderní zpěv. Tak a víc neprozradím. Zbytek bude v časáku.

Nevím, jaký jste měli den Vy, ale jak asi tušíte podle výše uvedeného výčtu, moje sobota byla hodně náročná, a tak to dnes prostě balím... Všem přeji brou noc, krásné probuzení a úžasnou neděli. To všechno ze srdce :) Lenka

—————

Zpět