Počasí a jiné....

14.07.2010 23:23

V posledních dnech zase mají novináři o čem psát. Je vedro, a tak hlídají zdravotní kolapsy, kvalitu vody na koupalištích, hasiče, teplotní i jiné rekordy a nově také zpocené a smradlavé lidi... Jejda! to je zase kotel novinek!!! Kdo to kdy viděl??? Je léto a je teplo! To je snad normální - ne? To už bývalo i za našich babiček a prababiček...

Snad je i normální, že se víc potíme. No a pokud se pravidelně neumýváme, tak i smrdíme... Když jsem dnes ovšem ráno usedala do auta a mířila na poradu směr Přerov, tak jsem si říkala, že budu asi po necelých dvou hodinách v autě taky patřit mezi ty smraďochy, i když se drhnu, jak jen můžu a používám také ne zrovna levnou voňavku... Jen si nejsem jistá, jestli je zdravotně vhodné stříkat na sebe ty super přípravky, aby se člověk nepotil... Co se děje s tím potem, když tělu zabráním, aby se v některých místech potilo, jak mu bylo přírodou dáno do vínku?

Teď se o tom zrovna moc nepíše, ale jsem zvědavá, kolik se toho popíše až pár vědátorů zjistí, že je z toho rakovina, nebo nějaká jiná "prima" choroba... Přestože se v podpaží holím od dob, kdy to v naší zemi nebylo vůbec zvykem a jedna "moudrá" vrstevnice mě před třiceti lety upozorňovala, že by to nikdy nedělala, protože až se jednou holit přestanu, tak mně narostou chlupy až do pasu :) , tak si stále nejsem jistá, jestli je to dobře... Proč nám v určitých místech ochlupení roste? No snad ne proto, aby měl kde žít různý hmyz :) Tyto věci jsem pravda nikde nestudovala, ale k zamyšlení mě vybídly články, které o problematice týkající se hygieny českého národa nedávno vyšly v některých médiích. Dnes už je téměř nenormální, když si někdo různé partie nevyholuje a zdaleka se to netýká jen žen. I chlapi si už dávno neholí jen bradu :)

Jedno je jisté. Přes veškerou snahu jsem dnes určitě zapáchala i já. Poraďte, jak to udělat, když je člověk na cestách, venku se vzduch tetelí nad třiceti stupni ve stínu, já prožiju celý den v autě a na různých jednáních a do sprchy se dostanu až večer?

Přesto všechno jsem ráda, že je léto a neklepu se jako ratlík v teplotách pod či těsně nad bodem mrazu... No určitě by bylo dobrý, kdybychom si část toho dnešního tepla mohli schovat na zimní období, ale takoví machři zatím nejsme. Chytré hlavy na to doposud nepřišly, proto v létě musíme vydržet horka a v zimě zase mrazivý chlad, nebo si nějakým způsobem přitopit...

Tož tak! Hlavu vzhůru! Když je teplo, užívejte si tepla, pokud máte čas, tak se chlaďte na koupalištích, rybnících a jiných vodních nádržích. Za deště se zaposlouchejte do klepání kapek na okna, sněte si a odpočívejte třeba s knihou v ruce. Jednoduše se radujte ze všeho, co vám každý den přináší. Já vím, že se dá také téměř na všechno nadávat, ale řekněte - nač kazit život sobě a druhým?

 

Všechny zdravím a přeji Vám pozitivní pohled na počasí, lidi i vše, co se kolem Vás děje . Pokud se Vám zdá, že jsou to samé hrůzy, tak vězte, že už zítra může být líp.... Lenka

 

 

—————

Zpět