Pěkný nedělní den

22.07.2012 23:30

Dnes byla krásná neděle. Díky své práci jsem ji prožila v Ostrožské Lhotě, kde slavili ženáči hody. Fotky z této zdařilé akce jsou zde Ve Lhotě jsem se dnes opět přesvědčila, že se tam lidé umí bavit. Tolik krojovaných by jim mohla závidět leckterá jednou tak velká obec. No a když jsem odcházela z hřiště, kde zábava pokračovala, tak jsem se svezla i na voze! Stopla jsem si Jaroslava Šuránka, který mne svezl k cukrárně, kde jsem měla zaparkované auto. Nedávno jsem o tomto velkém koňákovi a milovníku koní psala a teď jsem mohla  koukat na jeho koně z vozu a užívat si projížďky. Byl to krásný pohled a k tomu ještě ta jejich vůně... Prostě nádhera.

Musím říct, že ve Lhotě bylo moc dobře. Potkala jsem známé a dokonce bylo čas si i trochu popovídat, což bylo milé. Je pěkné potkávat kamarády a milé lidi. Dnes jsem na ně ve Lhotě měla štěstí.

Zdravím všechny návštěvníky těchto stránek a přeji Vám, abyste také měli štěstí na lidi, kteří mají rádi Vás a Vy je...

 

Ze srdce Lenka

—————

Zpět