Pěkná výstava historických knih a svícnů v Ostrožské Lhotě

30.10.2011 22:29

Jak jsem si naplánovala, tak jsem i udělala. Odpoledne jsem pěšky vyrazila na výstavu historických knih a svícnů, která je od včerejška k vidění v Pastoračním domě P. Šuránka v Ostrožské Lhotě. S taškou plnou objektivů, foťákem a bleskem se moc dobře nekráčelo. Musím se přiznat, že při cestě zpět jsem toho už měla docela dost. V duchu jsem si říkala, že jestli mně někdo zastaví, tak svezením autem nepohrdnu. A zastavil! Ušetřila jsem si asi dva kilometry. Ty dva kiláky by samy nevadily, kdybych nevlekla onu tašku s technikou...

Jinak výstava je moc pěkná. Pár fotek a informace o výstavě jsou zde: https://www.ostrozsko.cz/aktuality/19905/ Zájemci ji mohou navštívit ještě příští víkend... Já jsem tam dnes kromě zajímavých exponátů potkala také moc milé a hodné lidi.

Všechny zdravím a přeji Vám úspěšný pracovní víkend bez setkávání s nepříjemnými lidmi....

Lenka

—————

Zpět