Ocenění pro časopis

15.07.2013 17:23

Tak jsem se dozvěděla, že časopis Krajem sv. Antonínka získal za rok 2012 první místo mezi obecními zpravodaji. Více informací zvejřejnil web města Veselí nad Moravou zde Vzhledem k tomu, že jsem vloni byla šéfredaktorkou tohoto časáku a ve spolupráci s novinářem Hynkem Zdeňkem jsme sami udělali z pěti vydaných čísel loňského roku tři, tak mne to zaujalo.

Ani mne moc ale nepřekvapilo, že mi nikdo z Mikroregionu Ostrožsko nedal o úspěchu časopisu vědět. A že by třeba řekl: "Díky za dobrou práci a získané ocenění...," tak to fakt v těchto končinách také nehrozí... To se tady prostě nenosí... Ale nevadí. Pro mne je důležité, že se časopis líbil těm, kdo ho hodnotili a hlavně čtenářům, od nichž jsem měla mnoho pozitivních reakcí. Každopádně mám z ocenění časopisu, a tedy i mé práce, radost. Dle mého mínění ale tento časopis rozhodně nepatří mezi obecní časopisy... Ten časák je hodně jinde...

Úspěch-neúspěch -zaslechla jsem, že na časopis nebudou peníze a bude vycházet jen v nějak hodně okleštěné formě... Škoda no... Ze strany redaktorů byla ale práce na tomto časopise stejně velká charita a na uživení to nestačilo nikdy... To byl také ostatně důvod, proč jsem s prací na časopisu skončila. Z 12 000 Kč hrubého měsíčně jsem si z tohoto "velmi vysokého" platu platila veškeré náklady na dopravu i telefon. No a k tomu jsem používala vlastní profi foto technku.... 

Holt doba je zlá a média jsou v krizi... Jinak archiv všechy časopisů je zde Nesmím ovšem připomenout, že duchovním otcem časopisu je Radek Bartoníček, s nímž jsem na obsahu od počátku spolupracovala. Na rok a půl jsem potom nastoupila místo něj na pozici šéfredaktora. No a právě za loňský rok se podařilo získat výše uvedené ocenění. V tom roce jsem s kolegou Hynkem Zdeňkem "vyrobila" tři čísla a zbývající dvě potom byla opět pod taktovkou Radka Bartoníčka, který se do vedení časopisu vloni v létě navrátil a je tam doposud. Pokud vím, tak se na obsahu spolu s ním nyní podílí také Vladimír Salčák... Tolik na vysvětlenou těm, kdo se v tom neorientují...

—————

Zpět