Obyvatelé Taiwanu

08.07.2011 18:40

Jsem vděčná, že můžu s folklorním souborem Kyjovánek pobývat tři týdny na Taiwanu. Je to pro mne obrovská zkušenost a jedinečná možnost poznat jinou kulturu. Zdaleka tady nedokumentuji jen dění na mezinárodním folklorním festivalu, i když jsem sem přijela hlavně kvůli tomu. Někdy v klidu a jindy ve velkém fofru zaostřím i na domorodce.

Ano. Jsem novinář, a tak mě na prvním místě zajímají lidé a jejich příběhy. Je pravda, že si s většinou Taiwanců moc nepokecám, ale i jejich tváře a prostředí, ve kterém je zachytím, mají také velkou vypovídající hodnotu. Všechny ty tváře skrývají určitě neuvěřitelné životní příběhy. Od většiny dospělých jsem dostala svolení, že je můžu vyfotit. Koho zajímá pár fotek obyvatel Taiwanu, může kouknout sem: 

https://fojtikova.webnode.cz/fotogalerie/ze-zahranici/taiwan-8-7-2011/

Zdravím všechny návštěvníky těchto stránek ze sluncem rozpálené země, kde je spousta milých a usměvavých lidí, kteří jsou vždy ochotni pomoci. Samozřejmě, že i tady člověk občas narazí na zadumané a zamračené mrzouty, jimž úsměv z tváře odlétl neznámo kam. Takoví lidé jsou ale přece všude....

Lenka

—————

Zpět