Obrovská radost!!!!

10.10.2011 22:20

Od soboty na mne leze nějaká viróza. Noc byla docela krutá, kdy jsem častěji smrkala, kašlala, chrlala a trápila se než spala. Ráno jsem vyrazila směr Zlín. Johny (můj synek) totiž dělal poslední státnice a já mu slíbila, že za ním přijedu, aby pak nemusel čekat sám na výsledky. Ještě večer jsem si nebyla jistá, jestli pojedu, jak mně bude.

Nakonec jsem jela, protože mně bylo k ránu po Ibalginu trochu líp. A užili jsme si to :) Čekání bylo sice docela dlouhé - šest hodin, ale docela nám to uteklo. Byli jsme na obědě, dobře jsme pokecali a tak vůbec :) Asi uprostřed čekání mně volal Filip, že se mu zase podařilo získat jedno z ocenění v kategorii mezi juniory na Czech Press Photo, že má takovou radost, že u toho počítače brečí. V tom okamžiku bych chtěla být nejraději s oběma synky. To ale prostě nejde. Po půl čtvrté jsem se radovala znovu, když jsem se dozvěděla, že Johny zkoušku udělal  a je bakalářem.

Pak už jsem frčela domů, abych s Filipem oslavila jeho úspěch. Co si matka může více přát, že? Přes bolest v krku a drsný kašel se vznáším radostí na obláčku. Cítím ale, že noc bude zase drsná... No co už. Nějak to musím vydržet. Hlavně, když se klukům daří. Teď ještě kdyby se Filipovi podařilo sehnat práci... Více o vítězných fotkách zde: czechpressphoto.cz/cz/rocniky2

 

Všechny zdravím a přeji Vám, abyste taky občas zažili nějakou mega radost :) Lenka

—————

Zpět