O poradci ministra, který žádným poradcem není...

04.04.2014 20:49

Když jsem nedávno viděla na Facebooku zprávy, že se stal Alessandro Alagio poradce ministra pro místní rozvoj, tak jsem jen nevěřícně kroutila hlavou, jak se tam tento chlap z Itálie dostal... A ono je všechno jinak... Žádný poradcem není, a pokud byl, tak jen čestným... Kdo ví, proč ho bývalý ministr František Lukl, svým "čestným" poradcem jmenoval... Moooc by mne zajímalo, jak to vlastně bylo... Podrobné informace o tom všem zveřejnil Radek Bartoníček. Vyjádření, jak to s oním "poradcem" vlastně ve skutečnosti je, se můžete dozvědět zde

Jen mně mozek nebere, jak se tento pán dokáže prodat v tolika regionálních novinách a nechá o sobě psát oslavné články, jak zachrání chátrající budovu ZUŠ v Uherském Hradišti, a proto jel s jejím ředitelem jednat na ministerstvo kultury... Celý článek je tady Tak si jen tak v duchu říkám, proč s oním ředitelem školy na ministerstvo nejel jednat někdo z kraje, pod který ona škola spadá... Co tam jel řešit neexistující poradce????? Jak se tam vůbec dostal????? Moje nervy...

Tady se zase vyfotil s hasiči z Blatnice a i pan starosta obce mu uvěřil, že jim pomůže zajistit hasící techniku... Celý článek je zde A chce pomáhat i uherskohradišťské nemocnici!!!! Možná zámeckému pánu křivdím, ale zatím jsem neviděla žádné konkrétní výsledky.... Spoustu slibů ano, ale výsledky zatím žádné, že byl někdo díky jeho pomoci zachráněn... Bylo zveřejněno také hodně jeho fotek s významnými lidmi napříč celou republikou - politiky počínaje, byl mezi nimi i pan prezident, a umělci konče...

Zůstává stále nezodpovězená otázka: Kdo je onen tajemný AA??? Na konci článku na svém webu Radek píše, že chce pan AA kandidovat na senátora... Tak proto ta mediální masáž... No jsem zvědavá, kdo těm všem slibům uvěří a bude tohoto pána volit, pokud tedy bude skutečně kandidovat....

—————

Zpět