Novodobí mučedníci

28.03.2012 22:22

P. Pat Collins při kázání dnes ze své dlouholeté praxe kněze vzpomněl jeden příběh. Vypráví o krásné ženě a její odvaze jít proti proudu dnešní doby. Tady je:

"Jednou za mnou přišla po mši svaté krásná, atraktivní žena. Mohla mít něco málo přes třicet let. Začala mi vyprávět svůj přiběh. Byla osm let vdovou. Krátce po svatbě jí zemřel manžel a ona zůstala sama se dvěma malými syny. Po nějakém čase poznala muže, do kterého se zamilovala. Byl ale ženatý. Jak už to muži dělají, vykládal ji, že svou ženu vlastně nikdy nemiloval, že jejich svatba byla omyl. Nabídnul jí, že ženu opustí, rozvede se a mohli by začít žít spolu. Pro tuto ženu to byla velmi lákavá nabídka. Její kamarádka v té době navíc prožívala něco podobného. Začala žít s jiným mužem a byla velmi šťastná.

"A jak jste se rozhodla vy?," zeptal jsem se jí. A ona mi na to odpověděla: "Víte, já jsem před pár lety uvěřila v Boha. Uvědomila jsem si, že ho nemůžu zradit. Příteli jsem řekla, že s ním žít nezačnu a zároveň jsem celý vztah ukončila. Věřte, že to pro mne bylo velmi těžké. Oplakala jsem to tehdy víc než smrt svého prvního manžela. Nemohla jsem se ale rozhodnout jinak, pokud jsem chtěla zůstat věrná Ježíši, ve kterého jsem uvěřila," řekla tato žena. "Já jsem se pak neudržel a objal jsem ji. Měla můj velký obdiv. Toto jsou totiž novodobí mučedníci, kteří mají odvahu jít proti trendu dnešní doby," zakončil své kázání P. Collins.

 

A t ady  je pár fotek, které jsem dnes udělala po mši svaté....

—————

Zpět