Noc a svítání ve Varšavě

17.04.2010 09:12

Už jsem tady psala, že se Filip rozhodl prožít noc ve Varšavě s lidmi na ulicích. Na nějaký čas zašel do kostela, protože venku prý byla ukrutná zima. Dovedu si představit, jak to muselo být náročné. Když jsem se ho pak ale o půl osmé ráno ptala, jestli nelituje, že nezalehl do teplých peřin Ivanky Bílkové, tak řekl, že ne. "Pokud bych spal, tak bych neudělal fotky, které mám," tvrdil. No tak trochu si říkám, že je v tomto ohledu "trochu magor" jako já... Pak znám ještě jednoho podobného šílence, který bydlí tady přes kopec. Moc nás ale není :)

Některé z úplně posledních fotek si můžete prohlédnout tady: 

 

https://fojtikova.webnode.cz/fotogalerie/ze-zahranici/polaci-truchli-pro-obeti-leteckeho-nestesti-u-smolenska/

 

Vy, kdo můžete, vyražte do přírody. Za oknem vypadá, že by tam mohlo být nádherně.... No a já než začne přímý přenos z Varšavy budu ležet. Už mně je sice lépe, ale pořád to není žádný zázrak...

Z postele všechny zdraví Lenka

—————

Zpět