Dnešní úžasné setkání...

07.10.2014 21:47

Dnes jsem měla úžasné setkání... Potkala jsem dva neuvěřitelné chlapy... Vlastně to byli tatínek se synem. Františkovi je dvanáct a tatínkovi něco málo přes čtyřicet. A co mne na nich tak dostalo? Jejich vztah. Vztah otce a syna, který se dnes už hned tak nevidí... NEbylo to žádné přesládlé kecy typu: "Ťu-ťu, ňu-ňu...," což už by ostatně vzhledem k věku chlapce ani nešlo.

Měla jsem tu čest setkat se s tatínkem a synem, kteří jsou prostě kamarádi, partneři, kteří se vzájemně respektují a uznávají... František je příjemný, naprosto přirozený a nenamyšlený kluk, který si na nic nehraje a nemá také žádné komplexy. Od jeho tatínka, jehož láskou jsou historické motorky a staré věci vůbec, jsem se jen tak mezi řečí, aniž by se jakkoliv chlubil, co pro kluka udělal a dělá, dozvěděla, že syna už ve čtyřech letech naučil jezdit na motorce. Dnes už umí ale řídit i automobil a traktor. Na jedné historické mašině spolu také třeba byli na výletě v Maďarsku u Balatonu a Německu..

"Víte, my tu máme ve dvoře takovou repliku historické chaloupky z přelomu devatenáctého a dvacátého století. Postavil jsem ji v roce 1999 a postupně vybavil dobovým nábytkem, obrázky i třeba nádobím. Nemusíme nikam jezdit na chalupu. Projdeme jen spojovací chodbu z domu a už jsme na chalupě. Zatopíme si v kachlových kamnech a třeba tady i s Františkem přespíme. Manželka se za námi přijde podívat a donese nám něco dobrého na zub," popsal muž zase jen tak, jakoby se nic nedělo, čas, který tráví se svým synem... Mezi vraty jsem se pak dozvěděla, že na facebooku nejsou, protože na to nemají čas.

Z těch dvou vyzařovala neuvěřitelná pohoda a souhra... Odjížděla jsem od nich s pocitem, že navzdory všem hnusným věcem, které kolem sebe vidím a občas i zažívám, svět není ještě tak špatnej, jak se zdá, když mezi námi stále žije takový táta se synem, pro něž je nejdůležitější čas, který mohou prožít spolu, kdy společně něco kutí, opravují a dělají... Františkovi jsem pak před odjezdem řekla, že ani neví, jak úžasného taťku má, že za něj může jen každý večer děkovat....

A koho by to moc zajímalo, tak tento tatínek se synem žijí v Hluku...

—————

Zpět