Národní pouť na Velehradě

05.07.2012 17:04

Před pár hodinami jsem se vrátila z Národní pouti na Velehradě. Mám dojem, že se mně uvařil mozek, a tak dávám jen pár fotek, které jsem tam ulovila. Najdete je zde Více sem napíšu snad někdy později. Co na mne na Velehradě udělalo největší dojem? Zřejmě to budou dvě setkání - s fotografem Jindřichem Štreitem a lékařkou Marií Svatošovou.

Oba byli na závěr Národní pouti oceněni. Měla jsem tu čest s nimi mluvit ještě předtím, než převzali medaile. Oba znám už pár let. Patří mezi ty úžasné lidi, co jsou borci ve svých oborech, snažení a přitom zůstali naprosto normální. Jsou to prostě fantastičtí lidé a já si moc vážím, že jsem je měla čest poznat a jen tak si s nimi vykládat. To je fakt radost, protože podobných lidí nám nějak ubývá... Obou si jich velmi vážím...

No a pro všechny návštěvníky těchto stránek mám na závěr jediné přání: Neuvařte se, koupejte se (ne ve vlastním potu), ale třeba v řece, rybníku, koupališti či nejlépe v moři. Koupejte se a chlaďte se i za mne, protože já musím makat... A kdo vydržíte, tak se rozumně i opalujte. Užívejte si prostě léta - odpočinku i svých blízkých...

To Vám všem přeji ze srdce Lenka

—————

Zpět