Na Antonínku byl i hejtmant Jihomoravského kraje

28.08.2011 21:59

Tak tomu bych nikdy nevěřila... Na Děkovnou pouť dnes připutoval i sociální demokrat hejtman Jihomoravského kraje Michal Hašek. Údajně proto, že Jihomoravský kraj (stejně jako Zlínský kraj) přispěl na pamětní desku malíře Joži Uprky. Hejtman Hašek prozradil, že je na Antonínku poprvé. Chtěla jsem se ho zeptat, jak je na tom on a víra. Nakonec jsem to ale nějak nezvládla...

Michala Haška doprovázel bývalý hejtman Jihomoravského kraje Stanislav Juránek a ten tedy na Blatnické hoře v žádném případě nebyl poprvé. Dnes šel spolu s krojovanými dokonce v procesí od farního kostela až na kopec.

Všechno jsem dokumentovala a pak zpracovávala, takže jsem v tomto okamžiku utahaná jako pes. Zdaleka jsem přitom ještě nezpracovala všechno, co jsem chtěla. Koho zajímá, jak to dnes na Antonínku vypadalo, může kouknout sem: https://www.antoninek.cz/?topic=pri-dekovne-pouti-byla-odhalena-pametni-deska-jozovi-uprkovi

Text chci ještě aktualizovat, ale prostě jsem už všechno nezvládla přepsat z diktafonu, tak snad se to podaří zítra...

Filipovy fotky jsou zase k vidění na stránkách Mikroregiono Ostrožsko zde: https://www.ostrozsko.cz/aktuality/19300/

 

Všem přeji pohodový pracovní týden bez zbytečných nerváků...

Lenka

—————

Zpět