Máme mimi :-)

24.03.2014 11:03

Minulý týden jsem prožívala obrovskou, neopakovatelnou radost, ale také nejdříve starost... V úterý se mně totiž narodil prvni vnouček - Michálek - to byla mega radost! A když jsem uviděla, jak je nádhernej, tak ještě větší. Nechtělo se mu ale moc na svět, tak to byla nejdříve velká starost, aby vše dobře dopadlo, mimi i maminka byli zdraví... A jsou, takže je teď už jen velká radost :-)

Mému synovi, šťastnému taťkovi jsem říkala, že je dobře, že bydlí tak daleko, protože bych jim do všeho pořád kecala - je dost oblečený, napapaný, má pravidelný režim atd., atd., atd... V myšlenkách jsem ale s nimi pořád. Až mně včera syn napsal, abych na Míšu tak moc nemyslela, že jim pořád škytá :-)

Nikdy jsem nechápala ty řeči všech babiček, jak se rozplývaly nad svými vnoučky, jak mně tvrdily, že se všechno změní až budu mít také vnoučata. A měly pravdu! Úplně ho žeru! Jsem z něj zcela hotová :-) Je to prostě naše štěstíčko a dokonce se mně zdá, že je hezčí než byli moji kluci a to už je co říct :-)

Všem přeji, aby také jednou prožili takovou radost ze svých vnoučat, protože v dnešní době je stále větší a větší zázrak, když žena přirozenou cestou otěhotní i porodí.. A tady se mohou zvědavci na to naše zlato podívat :-)

—————

Zpět