Kulaté výročí Pouti národů do Mariazell

05.01.2014 14:51

Dvaadvacátého května tomu bude přesně deset let, co se v rakouském Mariazell uskutečnila Pouť národů. Zúčastnili se jí tehdy zástupci Polska, České republiky, Slovenska, Rakouska, Maďarska, Slovinska, Bosny a Hercegovinya Chorvatska. Pouť provázely přívaly deště, kdy se mlha válela až k zemi. Po snášení fakt výjimečného nečasu na závěr většinu poutníků čekal brutální pochod do hor k zaparkovaným autobusům. Trval mnoho hodin. Někteří odhadují, že mohli tehdy našlapat i pětadvacet kilometrů... Zažila jsem to po čerstvě prodělané borelióze i já a bylo to fakt drsné... Ta pouť s sebou prostě nesla velké oběti... Nešlo o žádnou procházku růžovým sadem s pohodovým dojezdem na místo a stejně pohodovým odjezdem domů. Přesto na tuto pouť všichni účastnění rádi vzpomínají... Možná proto, že nebyla bez námahy...

Koho zajímá, jak to na Pouti národů v Mariazell 22. května vypadalo, může kouknout sem Znovu upozorňuji, že pokud není uvedeno jinak, tak jsem autorkou všech fotek na tomto webu já a mám k nim tedy i autorská práva. Nedávno se mně opět stalo, že jedna "borka" zneužila už před pár měsíci mé fotky a mooooc se divila, že je nemůže použít, že prý však co, když jsou na internetu??? Pokud by v tomto ohledu někdo neměl zcela jasno, může si něco o autorských právech fotek na webu přečíst zde

—————

Zpět