Kreditní karta, aneb jak jsem se nechala šeredně napálit

11.08.2010 02:03

Kdo mne zná, tak ví, že ze srdce nenávidím dluhy. Pokud na něco nemám, tak si to prostě nekoupím. Nechápu proto, jak jsem se mohla nechat před více než rokem zblbnout, abych si založila kreditní kartu. Byla jsem tehdy vložit prachy na účet a paní za přepážkou pošty okresního města do mne tak hučela, že jsem si tu kreditku fakt vyřídila. Ještě předtím se ona ženština dušovala, že je to služba zadarmo a budu mít jistotu, zadní vrátka, kdyby došlo k nečekané události a já potřebovala peníze.

Onu kreditku jsem zasunula mezi karty v peněžence a za celý rok ji samozřejmě nepoužila. Dnes jsem ovšem našla ve schránce výpis z banky, že dlužím na kreditce 250 Kč, a když je zaplatím v termínu, tak nebudu muset hradit úroky!!! "Do prdele, jakých 250 Kč???" Ptala jsem se sama sebe. Vždyť jsem si na tu debilní kartu nic nekupovala ani s ní neplatila a už vůbec nevybírala peníze. Protože jsem žena činu, tak jsem neváhala a hned naklusala ve Veselí na poštu.

Tam jsem se dozvěděla, že první rok jsou tyto kreditky zdarma a potom se za ně platí poplatky. Pokud musím platit 250 Kč měsíčně za to, že mně ten kousek plastu zavazí v už v tak napěchované peněžence dalšími blbostmi, tak je to pěkně drahý špás. Když jsem se tu bezva novinku dozvěděla, tak mně to v chlavě hned začalo cvakat a velmi rychle vypadl výsledek, že by mne tato "hračka" vyšla na dva a půl litru ročně!!!!  V tu chvíli bych vzteky nejraději onu kartu rozkousala. Že jsem já debil takto mohla naletět!!! No ale ona ženská mně před rokem na poště lhala!!! Tvrdila, že je to zadarmo! A nakonec veliký, kulový....

Jak už asi tušíte, okamžitě jsem si tu bezva legraci zrušila. Teď čekám, jaká dojde odpověď z molochu České pošty. Pokud se začnou cukat a kopat, tak okamžitě měním banku. Stejně už mne ty jejich poplatky za vedení účtu, vklady a výběry pěkně kakají... Zkuste dělat problémy a přijdete ruk-cuk o klienta! A mlčet nebu... Udělám vám bezva reklamu mezi svými známými...

Všechny zdravím a přeji Vám, abyste se nenchali tak blbě "odrbat", jako já. Já vím, že to není moc peněz, ale jde o princip, a kdybych to nezaplatila, tak to rychle pěkně naskáče.... A ještě na mne pošlou exekutora - ne? Za to, že nechci zaplatit vlastně za nic... Mozek mně to nějak nebere...

Lenka

—————

Zpět