Kam všude se novinář nedostane...

04.04.2011 13:38

Od rána mě čekalo zajímavé kolečko. V osm hodin schůzka s ředitelem lázní v Ostrožské Nové Vsi, potom se starostou Ostrožské Lhoty (9.00) a farářem v Hluku (9.30). Nejzajímavější byl ten Hluk, protože mně restaurátor Tomáš Martinák dovolil, abych se za ním vyšplhala až na vrcholek oltáře. Pravda nápad to byl ale můj, protože jsem nechtěla jen celkový pohled na oltář, který obepíná lešení. Chtěla jsem mistra vyfotit při práci z detailu, což se podařilo i díky jeho vstřícnosti. Když jsem znovu stála dole na pevné zemi, tak mně řekl, že jsem první ženská, co se tam vyšplhala tak nahoru :) Koho zajímá, jak to v hluckém kotele vypadá, může kouknout sem: https://www.ostrozsko.cz/aktuality/18077/

Všechny zdravím a přeji, abyste si taky užili občas nějaké dobrodružství :) Lenka

 

—————

Zpět