Jsem proti potratům

09.11.2011 21:42

Ano... Jsem proti potratům a nestydím se za to. Potrat je totiž prachsprostá vražda toho nejhoršího kalibru. Je při něm zavražděný malý bezbranný človíček, který se nemůže nijak bránit. K jeho zavraždění dala souhlas matka, která by ho měla chránit. Ne... Žádnou z žen, které se tak rozhodly, neodsuzuji. Nevím, jaké k tomuto šílenému činu měly pohnutky. Nemám ani tušení, co v oné době právě prožívaly. Možná ani pořádně nevěděly, co dělaji! Doktor jim řekl, že o nic vlastně nejde, že je to jen kousek tkáně-pár buněk... Rozhodně je tedy neodsuzuji... Přesto ale nesouhlasím s potraty, a proto píšu tyto řádky. Zveřejním zde monolog jednoho nenarozeného dítěte, který jsem dnes objevila na FB... Proč? Kdyby to pomohlo jen jednomu člověku, který díky tomu nebude zavražděn, tak to stálo zato...

Maminko,
mám jen 8 mm, ale mám všechny moje orgány. Miluju zvuk tvého hlasu. Vždy když ho uslyším, pohnu se radostí. Zvuk tvého srdíčka je moje nejoblíbenější melodie.
2. týden: Mami, dnes jsem se naučil, jak si mám cucat paleček, kdybys mě viděla, řekla bys definitivně, že vypadám jako miminko.. Ještě nejsem dost velké na to, aby jsem mohlo opustit můj domeček. Je tu krásně... a ........... teploučko..
3.týden: Víš co, mami? ...jsem děvčátko, doufám, že tě to potěší. Chci, abys byla šťastná, protože nemám ráda, když pláčeš. Tvůj hlas zní tak smutně a já pláču s tebou, i když mě neslyšíš...
4.týden: Mami, moje vlásky už začaly růst.. Jsou však ještě malinké, ale pěkné.. Používám tento čas na cvičení.. Už umím pohnout s hlavičkou, pohnout s prstíky, i ručičky a nožičky umím vztáhnout, ale mám ještě dost času..
5.týden: Byla jsi dnes u doktora. Mami, on ti lhal, říkal, že nejsem ještě žádné dítě... Mami, já jsem dítě a jsem TVOJE dítě... mám city... Mami, co je to potrat?
6.týden: Zase poslouchám doktora, působí tak chladně a bez srdce... Někdo se mi vkrádá do mého domečku... Doktor tomu říká jehla... Mami, co to je? Strašně to pálí! Mami, prosím tě, řekni mu ať přestane! Mami, já od tebe nechci odejít! MAMI, POMOZ MI!!! Mami prosím...Ubližuje mi to! MAMI!! NEEE!!!
7.týden: Mami, mám se dobře... Jsem v nebíčku a Pán Bůh mě drží v náručí... Vysvětlil mi, co znamená potrat... Mami, proč jsi mě nechtěla...???????
 
 

—————

Zpět