Jak se baví blatnická mládež

21.06.2010 15:39

Jak jsem začala nahrávat videa na youtube, tak jsem zjistila, že už v obci dávno funguje blatnická TV. Když jsem si spoustu krátkých klipů pustila, tak jsem byla docela v šoku, jak se baví blatnická mládež... Vyrůstala jsem jako drsný ateista, ale to, co řeší mladí lidé v centru katolického Slovácka, jsem skutečně neřešila ani v tom nejdivojčejším snu. Pár záběrů z jedné pařby blatnického dokumentaristy, který bydlí kousek od našeho baráku, je zde:

https://www.youtube.com/watch?v=S4go6667fLs&feature=related

 

A to si myslím, že zdaleka nejde o ty nejdrsnější záběry, které se pod svatým Antonínkem dějí (nejen v noci) na různých jiných místech...

 

No je mně docela na nic z budoucnosti tohoto národa.... Na těch záběrech totiž nejsou vůbec žádní blbečci, ale studenti středních a dokonce i vysokých škol...

 

Všem přeji pozitivní pohled do budoucnosti, i když se mně to samotné v tomto okamžiku moc nedaří... Lenka

—————

Zpět