Jak jsem nechtěně vydrhla ledničku i mrazničku

20.12.2011 16:28

Když jsem dnes dorazila domů, zjistila jsem, že maso není v mražáku zcela zmrzlé... Alespoň některé... A lednička nebzučela, takže podle mého mínění nemrazila... Prostě se pár dnů před Vánocemi pokazila :(

Kurnik - to je pech... Jsem si ani nestačila říct a pustila jsem se do práce. Vlítla jsem do garáže, kde je velký mrazák, který se ale jaksi poté, co se naše rodina scvrkla na dva lidi - mne a Filipa, nepoužíval... Vydrhla jsem ho a bleskem přenesla vše, co ukrýval narvaný mrazák u lednice v kuchyni. Ta pořád nebzučela a spíš jsem měla dojem, že "vesele" roztává.

Zuřivě jsem začala hledat v šanonech doklad o nákupu. Vždyť jsme ji kupovali teprve vloni! Na dokladu jsem ale zjistila, že to v březnu budou už dva roky, co jsme ji koupili... Ten čas ale letí! Letělo mně hlavou... Snažila jsem se hned dovolat do prodejny, protože jsem lednici kupovala přes internet. Asi pět minut mně tam drmolil automat, že jsou všichni zaneprázdněni, a že mám čekat až to někde vezme... Kurnik! Tento debilní hovor mne stál kotel peněz, když už jsem to chtěla položit, tak to vzala jakási pracovnice, od které jsem se dozvěděla, že mám kontaktovat nejbližší servisy, na které mně dala kontakty a ty, že jim pak budou fakturovat náklady na opravu. Také jsem se dozvěděla, že s nikým z nich nemají smlouvu. Hrozila jsem se, jestli někdo bude ochotný mně něco opravovat na fakturu firmy, se kterou nemá smlouvu... Myslela jsem, že mne klepne...

Hrozila jsem se, jak přežiju svátky bez lednice, protože jsem příliš nedoufala, že mně to opraví. Už jsem přemýšlela, že budu muset potraviny uchovávat na balkonu... Po všech těchto úvahách jsem přišla do kuchyně, kde jsem zjistila, že lednice už vrčí a mražák mrazí! Když už jsem ale byla v tom zápalu, tak jsem celou lednici vydrhla a vše přeskládala. Tuto práci fakt nemiluji, a tak díky hrůze, že je lednice pokažená, jsem ji "nechtě" vydrhla a k tomu navíc i mražák ve sklepě. Tak to je jeden z mých předvánočních "veselých" zážitků...

Ve Veselí nad Moravou to dnes jinak na silnicích vypadalo, jako kdyby se lidstvo připravovalo na válku... A to nechci vidět, co se dělo na silnicích třeba v Uherském Hradišti, Zlíně či Brně... Takže všem přeji šťastné návraty z cest domů a žádné podobné nerváky, jako jsem dnes měla já. I když ruku na srdce - ono zase až tak o moc nešlo... Co je rozbitá lednice proti jiným hrůzám, co lidé zažívají... Byla by to jen taková věc, která člověku krapet znepříjemní život. Přesto jsem ráda, že lednice vrčí, chladí a snad i mrazí...

Všechny zdravím a přeji, abyste neměli žádná nečekaná, nemilá překvapení... Lenka

 

—————

Zpět