Františkánské misie v Liberci

04.10.2010 00:11

Dnes jsme si znovu říkala, že má Bůh smysl pro humor. Kdo by to kdy řekl, že já, holka vychovaná těžce v komunistickém duchu, budu jednou někde na misiích. A přesto je to pravda. Pozvali mě bratři františkáni do Liberce, kde od pondělí do neděle pořádají misie.

Více se mohou o akci zájemci dozvědět zde: www.frantiskanskemisie.cz Za sebe můžu říct, že jsem poprvé v životě v Liberci. Vůbec nevím, co nás tady čeká, takže je to svým způsobem docela velké dobrodružství... Cesta ze Slovácka trvala vlakem sedm hodin a připadám si fakt jak v jiném světě. Víc napíšu asi až po návratu domů. Jedno je jisté. Z okna vlaku jsem viděla jednu scenérii, že jsem těžce litovala, že nemohu vystoupit z vlaku a fotit... Pod starodávným stromem spousta popadaných jablek, pár i ještě i na stromu a o kousek dál se pásla kráva. Obrázek jak vystřižený z první republiky a ne z třetího tisíciletí...

Všechny zdravím a přeji krásný týden... Lenka

 

 

—————

Zpět