Czech Press Photo 2010

11.10.2010 12:50

Mám psát a dávat dohromady Veselské listy a také se mně od soboty, kdy jsem se v noci vrátila z Františkánských misií v Liberci, honí v hlavě, co o té akci napíši, ale momentálně nemůžu dělat nic. Jsem totálně paralyzovaná radostí.

Filip je mezi oceněnými v soutěži Czech Press Photo. Porota ho ocenila mezi osmi fotografy do pětadvaceti let v kategorii CENA CANON JUNIOR AWARDS. Mám z toho nepopsatelnou radost. Je to totiž úplně jiná radost než když jsem dřív něco vyhrála já... Všechny oceněné fotky jsou k vidění zde: 

https://www.czechpressphoto.cz/cz/rocniky2

Jdu pokračovat v práci na Veselských listech. Ráda bych se pak ještě také vrátila k misiím, protože to tam bylo úžasný...

 

Všechny zdravím a přeji Vám také zažít nějakou pořádnou radost.... Lenka

 

A tady je ta úspěšná Filipova fotka:

 

 

 

—————

Zpět