Cestovatelé Rudolf Švaříček, Miroslav Zikmund, Miloslav Stingl, literární soutěže, Johny v Chicagu a jiné....

21.04.2011 12:56

Jsem zavalená prací, proto to tady nějak nestíhám aktualizovat... A bylo by přitom o čem psát. Třeba o tom, jak jsem kvůli šílené bolesti břicha celou noc nespala a skončila v nemocnici, odkud jsem po dvou injekcích jela do Zlína fotit boje o extraligu florbalistů. Mám celou řadu "veselých" historek, ale fakt nestíhám...

V pondělí služebně v Praze, v úterý i včera Zlín... Spousta hodin na cestách a potom vše zpracovat... Tak alespoň něco sem hodím... Včera jsem byla na tiskovce ohledně hodně zajímavé výstavy Šangri-la - více zde:

https://ceskydomov.cz/zlin/clanek/v-zamku-vyrostl-buddhisticky-klaster-i-mesita

Odpoledne pak v Krajské knihovně Františka Bartoše vyhlašovali vítěze dětské literární soutěže. Byla tam spousta krásných dětí, které čtou knížky a umí perfektně psát. Není to s našimi mladými tak zlé, jak se často mluví... Více zde: 

https://ceskydomov.cz/zlin/clanek/detska-literarni-soutez-zna-sve-viteze

No a večer jsem zamířila do Alternativy na besedu s cestovateli Miroslavem Zikmundem a Miloslavem Stinglem. To byl fakt zážitek - koncert dvou vyjímečných osobností. Více zde: 

https://ceskydomov.cz/zlin/clanek/cestovatele-miloslav-stingl-a-miroslav-zikmund-se-ukazali-jako-skveli-bavici

Kromě toho jsem se ale také třeba dozvěděla, že bývalý blatnický farář, který v Blatnici sloužil v době totality, salesiánský kněz P. Jan Komárek, zamířil za "svýma děckama", které v Blatnici tehdy duchovně vedl, do Chicaga. Více zde: 

https://ceskydomov.cz/zlin/clanek/salesiansky-knez-z-frystaku-slouzi-rodakum-v-chicagu

Jak vidíte, tak se fakt nenudím...

 

Všechny zdravím a přeji Vám krásné Velikonoce, kdy budete mít čas se zastavit, abyste si uvědomili, proč se tyto svátky vlastně slaví, kdo se za nás nechal přibít na kříž aniž by řekl jediné slovo na svou obranu. Nechal na sebe plivat, servat ze sebe šaty a ještě dřív než Ho ukřižovali, tak ho zmlátili tak, že z něj tekla krev a odlétavaly kusy masa. Uvědomujeme si, že to všechno nesl za každého jednoho z nás?

 

—————

Zpět