Blog, Antonínek, plesy a jiné....

22.01.2012 15:27

Dnes mně přifrčel v elektronické poště mail, který psala jedna žena, žijící od Blatnice mnoho tisíc kilometrů. Psala, jak zcela náhodou objevila tento můj web, jak začala číst blog, zcela se do něj ponořila a nemohla se od čtení odtrhnout.

Z podobných mailů mám samozřejmě radost. Občas také potkám různé lidi, kteří mi za toto psaní děkují. Jiní se třeba také zlobí, že bych měla psát víc. To ale není jen tak. Toto není žádný zpravodajský ani informační web, i když sem dávám odkazy na zpravodajské weby, které třeba občas aktualizuji.

Sem píšu jen když mne něco nějak osloví - ať už pozitivně, tak i negativně, nebo když něco zajímavého prožiju nebo uvidím. Někteří lidé mně už párkrát řekli, že ani nevím, kolika lidem tímto svým psaním pomáhám. Přiznám se, že mne něco podobného původně ani nenapadlo, že by někomu mohly tady naklovaná slova, věty, řádky, mohla někomu pomáhat...

Pokud tomu tak ale skutečně je, mám radost ještě větší. Pokud někomu něco ze zde napsaného jakýmkoliv způsobem pomohlo či potěšilo, tak je to skvělá věc. Kdyby šlo jen o jednoho člověka, tak už to stálo zato. Vím, že některé jedince ale mé psaní i nakrklo - dožralo, nakakalo... Lidé jsou totiž hodně vztahovační, a tak i když jsem někdy psala o nějaké události či zážitku anonymně, vztáhli si obsah na sebe. To je potom těžké... Dávám si proto už pozor a vše zvažuji, abych se někoho nedotkla, ale samozřejmě, že se to může občas nechtě stát... Všem se dodatečně i do budoucna :) omlouvám....

Už jsem tady psala, že pokud mám čas, snažím se urvat od počítače a chodím si pročistit hlavu na Antonínek. V pátek jsem se tam dostala až v podvečer. Z louky za kaplí (ve směru na Ostrožskou Lhotu) mně oči sjely na zvlněnou krajinu Horňácka. Koukala jsem jako blázen, cože se tam na jednom kopci děje. Vypadalo to jakoby se v jednom kopci zastavila kolona svítících aut. Přemýšlela jsem, jestli to nemůže být osvětlená ulice v Kuželově. Ale kdepak! Záhy mě to docvaklo! Koukala jsem poprvé na nasvícenou sjezdovku ve Filipovském údolí, kde se ten den lyžovalo!

Do pátečního podvečera jsem vůbec netušila, že je z Antonínku vidět i tato sjezdovka. A je! Když jsem pak mířila z Antonínku po louce dolů do Blatnice, tak už jsem ostřila a nasvícená sjezdovka byla vidět i z této strany... Tak to je jeden můj zážitek z Antonínku :) No žádné objevné drama :)

Včera jsem fotila ples Církevní základní školy ve Veselí nad Moravou. Koho zajímá, jak to tam vypadalo, může kouknout sem a Filip fotil ples Základní školy v Blatnici. Fotky a pár slov k nim najdou zvědavci tady

Všechny zdravím a přeji klidný zbytek neděle... A taky všem děkuji za přízeň!!! Lenka

 

 

—————

Zpět