Arktickým mrazem Slovácko rozhodně nezamrzlo

03.02.2012 21:47

V některých místech Blatnice dnes údajně teplota klesla na jednadvacet stupňů pod bod mrazu. Nevím, já to moc osobně nesleduji, ale asi to bude pravda. Je pravda, že mně je pořád zima. Chápu ale, že je zima, a tak to prostě musím vydržet. Za mých mladých časů to přece nebylo lepší...

Přes mrazy je na Slovácku pěkně živo a lidé rozhodně nezalezli jen za kamna. Dnes jsem například viděla, jak kluci hráli hokej a proháněli se po ledové ploše na jednom z nových přírodních rybníčků v Blatničce. Více zde V pravé poledne pak v Blatničce od kostela vyrazili na letošní obchůzku Blažejáci. Další informace o této tradici a fotky mohou zájemci vidět tady

Když jsem se pak vracela domů a zastavila se nakoupit v blatnickém obchoďáku, zjistila jsem, že se bruslí i za farou. Pár řádků a nějakou fotku jsem dala sem No a přes docela velký mráz bylo večer plno i v kostele. Tam samozřejmě nemrzlo, protože máme v provozu od letošní zimy nové podlahové topení. Takže věřící rozhodně nemrzli. Dnes přišli nejen na dětskou mši, ale také pro svatoblažejské požehnání. Oč jde, a jak takové požehnání vypadá, můžete vidět tady

No prostě se nenudím... Finišuji se svými kolegy na dalším čísle časopisu Krajem svatého Antonínka. Myslím, že se čtenáři mohou nač těšit. Časopis by měl vyjít počátkem března. No a kdo ještě neví, kam by mohl vyrazit i s dětmi v zítřejším podvečeru, může třeba zamířit do blatnického kulturáku, kde bude od 16.30 Čaj o páté. Zpočátku si mohou zábavy užívat i nejmenší děti, ale zábava bude pokračovat až do hluboké noci. Více informací o této akci je zde

Všem přeji krásný víkend, nezmrzněte ani se nenachlaďte a prostě si užívejte i toto roční období, které je pro mne šílené :) Drží mě ovšem naděje, že po zimě přijde jaro, které miluju tak moc, že to ani neumím popsat....

Ze srdce všechny zdravím! Lenka

—————

Zpět