A znovu téma voda…

21.10.2008 18:16

Štěstí, že nežiji za Stalina!!!


Několik šéfredaktorů nám v redakci opakovaně vtloukalo do hlavy, že pokud nemáme co psát, musíme zajít do hospody, protože tam se člověk dozví nejvíc zajímavostí. Už dávno vím, že měli pravdu a dnes jsem si tuto skutečnost znovu potvrdila. Vyrazila jsem na oběd do místní hospůdky. Ono mně ani také nic jiného nezbývalo, když netekla voda… Zajímalo mě, jestli budou mít navařeno. A měli! Paní majitelka mně prozradila, že jim ráno voda ještě chvilku tekla… Že ale navaří i zítra, i když nepoteče… Nevím, jak budou kouzlit, ale zřejmě budou muset drahocennou tekutinu dovézt někde od studny.

Ale teď k věci, co jsem se tam dozvěděla. Tak za prvé! Voda „možná“ poteče až v pátek… Z toho důvodu dnes také školáky pan ředitel propustil o hodinu dřív ze školy. Zřejmě začaly být problémy s toaletami… Ani si to nechci představovat!!! A prý když dál nepoteče, vyhlásí ředitelské volno. Dětem určitě udělá velkou radost, jako jsme měli kdysi my, když byly uhelné prázdniny.. O vodních prázdninách jsem ještě ale neslyšela… A další věc: „Prý“ starosta chtěl vypůjčit cisternu na pitnou vodu z Vodovodů a kanalizací v Hodoníně, ale se zlou se potázal. Snad mu měl někdo říct, že Blatnice s nimi nemá smlouvu a svou vodu prodává o polovinu levněji než ony vodovody, takže nic nebude… Tuto informaci ale berte jako neověřenou!!!! Pak se měl s prosbou obrátit na stejnou organizaci v Uherském Hradišti, kde mu vyšli velmi vstříc a okamžitě zareagovali.

Když jsem se dozvěděla tolik zajímavých novinek, okamžitě jsem po návratu domů vytočila pana starostu a chtěla si informace ověřit. Po opětovném vytáčení mně konečně přijal hovor. Jediné ale co mně řekl, bylo: „Napište si, co chcete! Nic vám neřeknu! Nedávno jste napsala o tom nepořádku kolem kontejnerů a to se mně vůbec nelíbilo!“ Tím jeho veškerá debata na téma voda skončila. Nebyl vstřícný jakékoliv diskusi. Nevzpomněl, kolik článků jsem napsala o tom, co se tady ve vsi podařilo. To všechno bylo zapomenuto.. Jakmile jsem ale napsala jeden krapet kritický článeček, hned jsem dostala „po šlapkách“… A tak jsem si pak odpoledne říkala, že mám štěstí, že nežiju v Rusku v době vlády Stalina. Kdyby se jemu znelíbil můj článeček, tak bych v lepším případě putovala do koncentráku na Sibiř a v horším se zhoupnula na oprátce nebo dostala kulku do hlavy…

A to je všechno… Teď jsem jen zvědavá, jestli pan starosta dá informace mým kolegům z jiných novin. To víte… Dnes je trend špatných zpráv.. Ty se šíří rychlostí kulového blesku a napsat o nich chtějí všichni.. Že je tu príma nové hřiště, na kterém si hraje každé odpoledne hromada dětí? Prosím vás! To nikoho nezajímá! Já jsem o tom sice napsala, ale pan starosta možná právě tento článek nečetl….

A pokud by někoho zajímalo, jak jsem na tom s hygienou, tak dobře! Včera jsem si vystačila s kýblem studené vody, ve kterém jsem se decentně „ocákala“. Dnes už to bylo trošku komplikovanější. Opět jsem musela absolvovat proceduru s ohříváním v hrncích. No a pak jsem se tou teplou vodou ve sprše polévala, vychutnávala si ty slastné okamžiky prchající kamsi do kanálu a dokonce jsem si tak zvládla umýt i hlavu! Takže teď zase na chvíli voním a jsem jako člověk!

Dobrý večer a někomu také dobrou noc 21. října přeje Lenka

—————

Zpět