A zase práce...

04.06.2011 21:05

Včera mně mailem přifrčel podnikový časopis, ve kterém jsem se dočetla, že v rámci firmy existuje soutěž, kdo z redaktorů nasází více článků na web. Za duben, kdy jsem nastoupila okolo desátého dne v měsíci, jsem se s osmapadesáti články umístila v rámci celé republiky na třetím místě. Koukla jsem na květen a zjistila, že mám přes sedmdesát článků. Kdybych k tomu přičetla mé aktualizace, co dělám pro mikroregio Ostrožsko, Antonínek a tento web, tak bych suveréně vyhrála :)

Stejně ale této soutěži nepřikládám žádný význam... Je přece rozdíl, jestli někdo na web zvesela sází nějaké kraťasy, nebo někdo píše velké články s velkými fotogaleriemi... To je pak hodně jiná práce... Dnes jsem měla relativně volno. Jen jsem napsala o brigádě ve farním kostele. Více zde: 

https://www.antoninek.cz/?topic=velka-brigada-ve-farnim-kostele

A taky jsem vyžehlila kopec prádla... Zítra jedu do Hodonína fotit první svaté přijímání, tak snad vše vyjde...

 

Všem přeji krásný zbytek víkendu s příjemnými a milými lidmi.... Lenka

—————

Zpět