A stále plesy...

19.02.2011 09:26

Letos je ta plesová sezóna nekonečná... Včera jsem byla na Vinařském plese v Hluku. Spolu s účinkujícími a pořadateli tam bylo údajně bezmála dva tisíce lidí. Přemýšlela jsem, co je tam všechny přilákalo. Byl to vůz Citroen, který mohli vyhrát jako jednu z pěti set cen v tombole? Nebo to byla ta skvělá vína, která byla v nabídce? Možná to bylo všechno dohromady. Každopádně jsem tam za docela krátkou dobu, co jsem fotila, potkala spoustu známých z Dolňácka i Horňácka.

Docela jsem je všechny obdivovala, protože já na plesání moc nejsem. Kdybych si tedy mohla vybrat, tak zalezu do peřin s nějakou pěknou knížkou. Každý si ale odpočinek a relax představujeme jinak a to je asi dobře, že jsme každý jiný. Kdo chce vidět z Hluku pár fotek a přečíst si ještě něco víc, může kouknout sem:

https://www.ostrozsko.cz/aktuality/17615/

Jinak všem přeji další krásné plesání... Tančit se v dnešním večeru a noci bude například při krojovém plesu v Javorníku, Školním plesu v Lipově a plesu KDU-ČSL v Blatnici pod Svatým Antonínkem. Kdo se někam chystáte vyrazit, tak Vám přeji, abyste si to užili... Lenka

 

 

 

 

 

—————

Zpět