A ještě jednou Horňácké slavnosti

26.07.2010 23:12

Já vím, že už jsou Horňácké slavnosti minulostí, ale nějak jsem nestíhala zpracovat všechny natočené filmy... Takže dnes jsem před chvilkou sešmikla další video. Je z krojovaného průvodu. Kdo má zájem, může kouknout sem: 

https://www.youtube.com/watch?v=Vur4Q5UMyqo

No a ještě jedno mne čeká... To by mělo být kompletní - takový průřez letošními slavnostmi, kde nebude chybět hodnotící slovo starosty, tak uvidíme, jestli to zvládnu....

Kromě toho mně "leží" v diktafonu výstava ze strážnického muzea a také jedna moooooc zajímavá kauza. Do toho bych ale měla objíždět externisty, aby mně podepsali smlouvy a ve středu musím taky do Přerova na poradu. Odpoledne pak mám schůzku s jedním dalším externistou. Ti externisté se zatím rýsují špičkově. Mám radost, že pro naše noviny chtějí dělat takoví výborní novináři.

Asi půjdu spát... Mám toho dnes už docela hodně za sebou....

 

Takže všechny zdravím a přeji sladké sny!!! Lenka

 

—————

Zpět