Zpravodajství o vodě a povolební pocity…

19.10.2008 13:33

 

Tak nám dopoledne začala téct voda! To bylo radosti! Hned jsem zapnula myčku. Než jsem přišla z kostela, nádobí se svítilo čistotou. Synka jsem nahnala, aby umyl i to, co se do myčky nevlezlo. Mé nadšení nesdílel, ale nakonec to přece umyl, i když jsem si musela vyslechnout komentář, proč to nemohl umýt až „potom“… Nevím po čem, ale jisté je, že záhy co nádobí umyl, přestala voda téct! Měla jsem důvod se znovu radovat nad svou prozíravostí :-) Jinak jsme ale zase na suchu a odkázání jen na kbelíky vodou, které mně ochotně naplnil ze své studny soused pan Těthal … Není nad to, když má člověk hodné sousedy!

A teď k volbám. Kromě vítězných „socanů“ asi všechny překvapila oranžová barva, která zaplavila celou republiku. Já jsem se jen musela pousmát nad prognózami kamaráda Radka, který na svém webu před volbami psal, jak super reklamu si na Hradišťsku udělala ODS, a že to prostě nemohlo být lepší, a jak by se od nich měli všichni učit... Možná byla super, ale lidi dali na svůj „rozum“ a nenechali se ovlivnit masírováním modrých ptáků. Největší radost mně ale udělala další Radkova lichá prognóza, že senátor Josef Vaculík doplatí na své zranění, protože jeho blízcí měli víc informovat o jeho zdravotním stavu po havárce. Také si myslím, že měli víc informovat, protože je mnoho lidí, kteří ho mají rádi jako člověka, a tak by také rádi věděli, jak na tom je. O to větší radost mám, že přesto všechno postoupil do druhého kola bojů o senátorské křeslo. A taky věřím, že ho vybojuje… On totiž fakt zůstal normální, i když se dostal do velké politiky… Tak mu přeji hlavně brzké uzdravení….

Zajímavé bylo dnes sledovat televizní debatu Václava Moravce s poraženými i vítěznými politiky. Modrý pták Mirek byl skutečně těžce zraněn. Vypadal, jakoby mu přistřihli křídla a i jeho souputníci zelení a z KDU-ČSL připomínali spráskané psy… Naopak oranžový Paroubek svítil jako slunce… Horší ale bylo, že těžce začal vystrkovat růžky rudý Filip…. Tak to lidi pozor!!! To už jsme tu jednou měli!!!! Od rudochů ruky pryč! Potěšilo mne proto, když Radek na svém webu bilancoval volební výsledky jednotlivých obcí v okolí svatého Antonínka, že do Blatnice ještě rudá záře nedorazila. Doufám, že ani nedorazí….

Krásnou neděli všem 19. října přeje Lenka Fojtíková

 

 

—————

Zpět