Zemřela skvělá novinářka....

20.12.2012 23:59

Když jsem se dnes dopoledne dozvěděla, že zemřela Helena Vaculová, dlouholetá redaktorka MF Dnes a v posledních měsících moje kolegyně v týdeníku 5+2 dny na Vyškovsku, nechtěla jsem té zprávě uvěřit. "To přece není možné!!!!!" Říkala jsem si znovu a znovu.... S přibývajícími hodinami přicházelo potvrzení této smutné zprávy z více stran, takže jsem tomu musela uvěřit...

Pořád jsme se v poslední době domlouvaly, že musíme zajít na kafe a konečně pokecat, ale stále nebyl nějak čas... A teď už na to kafe nepůjdeme... Je mně na nic... Nebyly jsme si úplně blízké, ale přesto mne to pořádně sejmulo... Měla jsem Helenu ráda... Vzpomínala jsem na ni v posledních letech o každých Vánocích. Jeden rok, když mně bylo zrovna docela bídně, přistála od Helči v mém mobilu krásná SMS. Ne, nebyly to žádné trapné rýmovačky ani klasika: Šťastné a veselé.... Ne... Napsla pár slov od srdce, která mne potěšila a dojala až k slzám, protože jsem věděla, že to nejsou jen tak poskládaná písmenka...

Heli, budu na Tebe vzpomínat... Je Tě veliká škoda... Více o této skvělé ženské najdete zde

—————

Zpět