Zákazník náš pán???

21.08.2009 21:17

Po letech jsem vyrazila koupit lístek na autobus do Prahy. Nechtěla jsem riskovat, že ráno bude plno. Na autobusovém nádraží ve Veselí nad Moravou mě ale čekalo překvapení. Budka s informacemi, kde bylo možné dlouhé roky zakoupit v předprodeji také lístky na potřebný dálkový spoj, byla zavřená.

Ve výloze nebyly ovšem žádné informace pro cestující. Nezbývalo nic jiného než zamířit naproti do ČD centra vlakového nádraží. TAm jsem se dozvěděla, že informace konkurenční ČSAD byly zrušené už v květnu a přestěhované do sídla ČSAD u benzínové pumpy jen pár kroků od železničního přejezdu. Pěšky je to dobrý kilometr a půl.

Nedovedu si představit, jak do Veselí přijede nějaká tetička z Nové Lhoty a musí pěšky valit až kamsi k Zarazicím. Naštěstí  jsem byla na kole, takže jsem na místo dorazila lehce. Na vlakáči mě ale upozornili, abych si švihla, protože předprodej zavírá ve 14 hodin!!!! Tak to byl další šok. Jak jsem tak šlapala do pedálů, meditovala jsem nad tím, co je to kurnik šopa za služby pro lidi!!! Jak někdo může předprodej a informace zavřít ve 14 hodin, kdy je většina lidí ještě v rachotě??? Samozřejmě, že jsem se na místě hned ptala po panu vedoucím. Paní za okýnkem mně ustrašeně řekla, že pan ředitel sedí v kanceláři naproti, tak jsem za ním rovnou zamířila.

Arogantní pan ředitel mně řekl, že informace o přeložení předprodeje ve výloze visely měsíc a půl, což bohatě stačí. Poté se mně snažil přesvědčit, že je to na novém místě mnohem lepší, protože je tam možnost lepšího parkování, což u nádraží nehrozilo... Nějaké námitky na přihlouplou pracovní dobu a skutečné služby pro zákazníky nebral vůbec v úvahu. Choval se jako arogantní nadutý borec, který je přece ředitelem, jehož musí všichni bezpodmínenčně poslouchat. Připadala jsem si jako v době hluboké totality, kdy přede mnou sedí vysoce postavený soudruh a dává najevo svou moc a svrchovanost. Jasně ukázal, že o nějaké cestující vůbec nestojí. Při odchodu za mnou ještě křiknul, že ty spoje do Prahy stejně možná zruší, protože nejsou nijak dotované... Opět jsem se přesvědčila, že u nás ještě zdaleka nefunguje pravý kapitalismus, boj o zákazníka, jehož se budou podnikatelé snažit získat co nejlepšími a nejkvalitnějšími službami. To tady skutečně zatím nehrozí...

Všechny zdravím a přeji, abyste potkávali lidi ochotné pomáhat a vyjít vstříc.... Lenka

—————

Zpět