Výplata a vánoční dar

18.12.2009 23:05

Pokud je někdo zvědavý, jestli jsme dnes dostali výplatu za říjen a listopad, jak nám bylo slíbeno, tak nedostali... Ostatně jsem to i předpokládala... Prý že zítra... Takových zítra ale už bylo... Možná to byl také důvod, proč dnes většina redakce dala výpověď.

Tak nevím, jestli se tomu mám před Vánocemi smát nebo brečet... Spíš je mně ze všeho smutno... Byli jsme skvělá parta. Snažili jsme se dělat noviny  co nejlépe, jak jsme jen mohli. Každý z nás do svých článků a fotek dával také kus srdce. Chtěli jsme být nejlepší a myslím si, jsem o tom přesvědčená, že se nám to v regionu docela dařilo. Důkazem byly ohlasy spokojených čtenářů. A teď je veškerá naše práce fuč a také přátelství je fuč, protože se všichni rozprchneme na různá pracoviště, abychom každý uživili své rodiny...

Dnes jsem se dozvěděla, že další kolega sehnal od ledna práci, tak mám radost. Je to pro mne větší dárek než obrovský balík pod stromečkem... Navíc mně tento kolega slíbil, že bude pro týdeník Naše adresa Slovácko externě psát i fotit, takže mám dalšího skvělého dopisovatele. A bude jich naštěstí víc....

V posledních dnech jsem zažila na vlastní kůži situaci, kdy se firma, ve které pracujete, začíná dostávat do finančních potíží až nakonec skončí. Není to dobrý pocit. Měla jsem ale to veliké štěstí, že jsem docela záhy sehnala novou práci v oboru. Jsem za to nesmírně vděčná... Co víc chtít než mít práci, kterou milujete? Letos je to pro mne ten největší vánoční dar, jaký jsem mohla dostat...

Všem přeji, aby měli práci, kterou mají rádi. Lenka

—————

Zpět