Vánoční užívání...

25.12.2009 17:38

Tak Vás všechny zdravím o největším vánočním svátku. Taky jste tak přejezení jako já??? Nejraději bych se ani neviděla... Uvažovala jsem, že půjdu aspoň pár kilometrů odšlapat do terénu, ale venku leje jako z konve, tak z toho nic nebude... Jako titulek jsem sice dala "Vánoční užívání", ale spíš jsem možná měla napsat Vánoční přežírání... Ach jo... Každej rok se to opakuje znovu a znovu... Stejně jako mnozí jiní si ani já nedokážu říct: "A už do té pusy nedám ani drobek ničeho dobrýho...." Je to prostě jako droga... A člověk před tím neuteče ani když jde na návštěvu k rodině či kámošům... Všude vám budou nabízet delikatesy, které připravili...

Co na to říct? Snad ještě jedno přání ke konci roku: Přežijte to letošní přežírání ve zdraví a spíš se zaměřte na užívání si pohody se svými blízkými...

Všechny zdraví Lenka

—————

Zpět