To je dílo....

13.02.2010 00:33

Když jsem ve čtvrtek ráno vykoukla z okna, myslela jsem, že mne trefí šlak... Všude ležely závěje nového sněhu. Věděla jsem, že musím za chvilku vyrazit do Přerova, takže jsem měla rázem po náladě. Naházela jsem na sebe oblečení, popadla koště a odmetla sníh z chodníku i nájezdu ke garáži. Říkám tomu, že vždycky než vyjedu, musím si auto pěkně vyhrabat... Domů jsem se vrátila večer, když už byla zase tma... A hádejte, co jsem udělala? Popadla jsem koště a odmetla nové nánosy sněhu. Potom jsem sedla ke komplu a po třiadvacáté hodině znovu popadla ono koště.... Ráno jsem razila do Kroměříže, protože jsem měla už o půl deváté dělat rozhovor s veterinářem. Ještě předtím jsem ale opět popadla koště a vyhrabala auto z garáže..., když jsem se kolem páté vrátila domů, popadla jsem koště a odhrabala napadaný sníh z chodníku i nájezdu do garáže... Před chvilkou jsem koukla z okna a hádejte, co bych mohla teď hned jít dělat? Jasně! Odhrabávat sníh... Přátelé, už mně to fakt připadá trochu jako blázinec. A hlavně... Hlavně je mně pořád strašná zima!!!!!! Mamíííí pomóc!!!!!! Kdy ta pitomá zima už konečně skončí???? Vždyť v pondělním Dobrém dnu s Kurýrem kolega Hynek Zdeněk psal, že silničářům na Hradišťsku dochází zásoby soli!!! Prý si budou muset řidiči zvyknout, že budou jezdit po bílých silnicích... Dnes už tuto zprávu převzaly všechny zpravodajské servery... Je to pěkný bordel, protože nikde neuvádí, kdo o tom psal jako první... No jo... Stále jsou holt novináři píšící a ti, co jen opisují... A nemají ani tu čest říct, kde našli původní zdroj...

 

Všechny zdravím a přeji hodně sil a trpělivosti s uklízením bílé nadílky, která se nám nějak bez přestání sype z nebe...

Lenka

—————

Zpět