Stravování na Taiwanu...

11.07.2011 06:41

Tak se ve mně včera asi něco zlomilo... Představa, že bych se zakousla do nějakého sladkého masa či uzeniny je pro mne tak odpudivá, že jsem při obědě přešla jen na ovoce a kousek buchty. Mango, meloun, pomeranč a kousek piškotu byla jistota... Byla to navíc moc dobrá jistota! Zůstává teď jen otázkou, jestli nebudu mít za chvilku hlad - já závislák na salámech a klobáskách... Uvidíme... Jsou před námi dva týdny, tak jsem sama zvědavá, jak se bude vše dál vyvíjet...

Dnes jsme byli na exkurzi v jedné firmě, kde dělají rýžové víno, pivo a taky tam byla spousta obchůdků s tradičními výrobky. Měli tam třeba ze dřeva i naši káču. No a vedení firmy se nám chtělo asi zavděčit, tak doneslo krabici nanuků. Jednou jsem do toho kousla a bylo mně jasné, že to nedám. Mělo to nasládlou chuť, ale cítila jsem tam rýži a bylo to prostě brrrr!!! Pro mne hnus, tak jsem hned lovila sáček do kterého jsem to nenápadně vyhodila a té možnosti (můj pytel na to byl dost velkej :) hned využili i další účastníci zájezdu. Ostatní začali ty bezva nanuky vyhazovat poté, co nám náš taiwanský průvodce řekl, že je v nanuku vepřové maso - bléééééé!!!!!!!

Zatímco doma teprve vstáváte, tak my už tady máme po obědě a za chvilku vyrážíme do jakéhosi skanzenu. Potom znovu do vodního parku, kde je také amfiteátr a vlastně jakési srdce festivalu. Zde vystoup í Kyjovánek. Tentokrát s pásmem Čertice, Pod šable - Strání a Klobúkovou. No sice nevím, jestli jsem to dobře napsala, ale na tomto blogu je to vlastně jedno. Tady mne nemůže nikdo buzerovat. Jen si někdo může myslet, že jsem blbec :) S tím ale nic nenadělám. Možná si to někteří myslí i tak, takže je to jedno...

Všechny zdravím a přeji Vám krásný den bez zbytečného horka, přívalových děšťů a jiných katastrof...

Lenka

Další info z dneška, kde jsou i fotky najdete v sekci Taiwan zde: 

https://www.kyjovanek.eu/taiwan.php?lang=cz

—————

Zpět