Sněhová nadílka

06.01.2009 13:06

To je překvapení! Je zima a napadl sníh! Novináři zase mají o čem psát…. Teplota klesla pod dvacet stupňů, bílá peřina pokryla silnice, takže auta kloužou do příkopů… Světe div se! Je období zimy a ona skutečně nastala!!! Žádný zázrak... Obyčejná zima nejen našich babiček, ale i našeho dětství… Zázrak spíš byl, že v posledních dvou letech moc sněhu nebylo… Je pravda, že nám příval bílé krásy z nebe krapet zkomplikoval život, ale co už – vždyť je zima, a tak by s tím měl každý počítat… Víc se obléct, na auto nasadit zimní pneu (vždyť teď taky nechodíme v žabkách) a hlavně zvýšit obezřetnost a jezdit fakt opatrně.

Včera jsem zažila super jízdu do Hodonína a zpět. V obou případech jsem jela ve tmě. Zatímco ráno pokrývala silnici vrstva uježděného sněhu, večer vozovky pokrývala vrstva uježděného sněhu :-) a někde byl taky led nebo hnědá břečka. V obou případech jsem absolvovala „divokou jízdu“ v koloně, kdy jsme „letěli“ třicet až padesát kilometrů za hodinu. Někteří hrdinové sice předjížděli, ale já jsem mezi ně nepatřila. Už jsem totiž párkrát v zimě takto na sněhu se svým autem lehce vplula do příkopu a nerada bych si to zopakovala… Co říct na závěr? Všem přeji šťastné návraty domů bez porušených aut i těl a radujte se, že přišla zima! Můžete si třeba vyrazit na procházku do přírody a té nadílky si prostě jen tak užívat….

Zdraví a šťastné návraty domů všem 6. ledna 2009 přeje Lenka

 

—————

Zpět